четвъртък, 21 декември 2017 г.

Eye and Lip Contour Cream EISENBERG



Здравейте,

Мисля, че и преди съм ви споделяла, но съм голям маниак на тема грижа и превенция на деликатната околоочна зона. Обичам да сменям хидратантите в зависимост от нуждите на кожата ми, тя диктува дали ще заложа на по-богата и подхранваща формула или на лежерна гелообразна консистенция. Един продукт обаче, изцяло покри всички мои критерии и бързо се превърна в незаменима част от ежедневната ми бюти рутина.


По покана на BeautyZone&Douglas присъствах на официалното представяне на луксозния френски бранд Eisenberg на българския пазар. Предварително знаех, че марката е известна със своята експертна грижа за кожата, но в последствие разбрах че предлагат декоративна козметика, слънцезащитни продукти и пленяваща колекция парфюми.
Както знаете, парфюмите не са моята стихия, но виж с бялата козметика може да си говорим на "ти". Това, което отличава Eisenberg е "откриването и патентоването на революционната формула TRIO-MOLECULAIRE,. Три биокозметични молекули действат като бустер в борбата със стареенето като регенерират и енергизират кожата посредством кислород. Може да ви отегча, но лично на мен ми беше интересно да проследя ефекта на всяка една от молекулите, защото напоследък леко съм се вманиачила върху това какво точно слагам на лицето си.
-Ензим -  неговата роля е да отстранява мъртвите клетки, които са основен виновник за сивкавия тен, премахвайки тази естествена бариера ензимът подобрява усвояването на активните съставки от кожата.
-Цитокинът е полипептид извлечен от млякото, отговорен за процеса на клетъчното възстановяване, благодарение на него кожната структура е уплътнена.
-Биостимулин, който се добива от тъканта на букова фиданка, стимулира насищането на клетките с кислород и спомага за синтеза на колаген и еластин.
В допълнение имаме богат коктейл от хиалуронова киселина, масло от гроздови семки и черен бъз.
Дотук с научните факти и да се прехвърлим върху реалните впечатления.


Не мога да ви го обясня, но след толкова години използване на различни марки кремове само едно мацване от тестер върху дланта ми, мога да преценя дали продуктът  ще допадне на кожата ми. В случая имаме match. Формулата на продукта е разкошна- лека и нежна, оставяйки след себе си онова луксозно усещане. Разнася се гладко и попива бързо без да мазнее или лепне. Нанасям след това коректор, пудра и нямам никакво притеснение.



Относно действието на продукта, определено виждам подобрение в състоянието на околоочния контур. Фините линии са леко загладени и кожата е успокоена и хидратирана. За мен ефективният и добър хидратант си върши функцията, когато не усещам сухота и опъване в околоочната зона в рамките на деня. Нанасям чрез потупване всяка сутрин и вечер.
Кремът пристига в пластмасов флакон с помпичка. Цената на продукта е 140 лв. като за тази сума получавате 30 ml, а не стандартните 15 ml. Продуктите на Eisenberg Paris се предлагат във верига магазини BeauyZone&Douglas.



SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig