петък, 8 септември 2017 г.

Hair Care Products Part 4 / Living Proof


Здравейте Момичета,


Продължавам да ви разказвам за любими и не дотам продукти за коса, които използвам напоследък. Това лято постави косата ми пред истинско предизвикателство. Повечето слънце и морска вода изтощиха косата ми до краен предел, водейки до изтънели и заплитащи се краища. Определено се нуждаех от възстановяване и протекция на косъма. Тъй като исках да пробвам нещо ново, разграничавайки се от обичайните медицински или дрогерийни марки, реших да тествам Living Proof.




Proof Restore Repair Leave-In - защитен серум, който предотвратява и намалява накъсването на косата. Благодарение на иновативната формула Healthy Hair Molecule (OFPMA), този "заздравител" подхранва и усилва косъма, създавайки около него защитен филм. В състава на Restore Repair Leave-In липсват сулфати, силикон и всякакви вредни масла. Може да се нанася преди или след оформяне на прическата, като е подходящ и за боядисана коса. Текстурата е лека и кремообразна с приятен аромат, която моментално попива в косъма без да го утежнява. Лично аз нанасям непосредствено след маската на леко подсушена с хавлия коса, основно по краищата. Следва стилизиращият продукт под формата на пяна и сешоар. Понякога когато усетя, че краищата се заплитат на възли, нанасям директно върху суха коса за повече мекота и гладкост.
Доволна съм, че след системна употреба косъмът спря да цъфти и да се цепи. Продуктът купих от магазин Златна Рибка за около 40 лв, имайте предвид, че е доста икономичен. 






За да подсиля действието на серума, след известно време взех и маската от същата серия.
Living Proof Restore Mask Treatment - дълбоко подхранваща маска, специално предназначена за суха и изтощена коса. От бранда обещават, че продуктът ще уплътни нарушената структура на косъма, възстановявайки изгубеното ниво на влага в него. Маската е приятна на допир, нито е много лепкава и тежка, нито пък прекалено въздушна. Попива добре в косата и се отмива с лекота. Използвам я веднъж седмично и резултатът е здрава и жизнена коса. Много ми допада фактът, че не изправя къдриците ми. Наясно съм, че повечето дами умишлено търсят изглаждащия ефект в една маска, но при мен затруднява оформянето на къдрите. Цената на маската е около 16-17 лв. за по-малката опаковка, но стига за достатъчно дълго време.
За момента комбинацията от двата продукта подобри значително състоянието на косата ми мисля да пробвам и шампоана от същата серия.






И докато сме на тема маски, не забравяйте че е нужно да нанасяте маската единствено  върху дължините на косата, в никакъв случай върху скалпа. Старайте се да избягвате ежедневното миене на коса, защото тази честа повтаряемост допълнително ще я омазни. Моят фризьор редовно ми се кара, че предпочитам топлата пред хладката вода за отмиване. Допълнителен плюс е ако нанасяте шампоана два пъти - веднъж за да отмиете мръсотията, а вторият път  за да проникне и подейства на косъма. 
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig