сряда, 2 август 2017 г.

Pupa Lips and Eye Pencils

Здравейте Момичета,


В края на март пътувах до Рим и за сефте успях да отскоча до един от аутлетите извън града. Шопинг центърът се казва Castelo Romano и до него се стига за около 40 мин. с кола. Ние предпочетохме да се възползваме от уредения транспорт с автобус, който можете да хванете на гърба на гара Термини. За съжаление разписанието е малко неудобно - имаме отпътуващи автобуси сутрин и обед, съответно дълга опашка нервно чакащи хора. Необходимо е да подраните, за да сте сигурни, че ще си намерите места.  Цената на двупосочен билет е 15 евро.

Като почти всеки аутлет и този наподобява малко селце с къщички (магазини) на известните марки, градинки, ресторанти и кафенета. От световните брандове може да откриете: Burberry, Mosckino, Versace, Michael Kors, Calvin Klein и др. Същевременно има представителни магазини на типичните италиански марки: Lui Jo, Patrizia Pepe, Twin Set, Furla. Препоръчвам ви да се отбиете в смесения магазин на Calzedonia и Intimissimi, където изборът на бански и дантелено бельо е наистина разнообразен, а цените са наполовина в сравнение с Рим.

Обикаляйки от магазин в магазин, погледът ми се поспря на едно тясно бутиче на Pupa, което впоследствие се оказа доста обширно помещение. Не съм сигурна дали съм ви казвала, но тая много топли чувства към Pupa, защото бидейки тийнейджър техните продукти бяха за мен "върхът на сладоледа" и дълго спестявах пари, за да си купя нещо. Но стига лирични отклонения, оказа се че цялата налична козметика в магазина е с 50% надолу. Тъй като нямах излишно време (дрехите и бельото ме зовяха), грабнах набързо 3 молива за очи и 1 за устни, всеки на скромната цена от 5 ЕU. Впоследствие се оказа, че съм направила перфектния избор.



Започваме с молива за устни. Нюансът, който умишлено подбрах за себе си е в телесната гама, за да уголеми оптически устните ми. Подобен нюд тон можем да съчетаем  с всякакъв цвят червило поради факта, че се слива с естествения цвят на устните. Допълнително може да се използва самостоятелно с лек глос и се получава много приятен и натурален вид.
Моливът е с мека и плътна формула. Като цяло не използвам молив за устни, (грешка, която се опитвам да поправя), но ако трябва да го сравня с използвани до момента на Kiko, Max Factor, L'Oreal, Sephora, този определено ги бие по точки на трайност и комфорт.




Два от моливите за очи са със сходни цветове, да безмислено, но толкова ми харесаха, че след кратко чудене просто грабнах и двата :) Единият е златен със ситни шимъри, а другият е в цвят шампанско без брокати. Моливите се нанасят като масло, лесно се размазват и не са особено трайни поради неводоустойчивата формула. Нормално да се питате защо тогава съм ги взела и отговорът е че са страхотни за озаряване на погледа. Имат хубав блясък и пигментация и красиво подчертават очите, ако ги нанесете в кладенчето им или пък в основата на долните мигли. Особено подходящи са за лятото, когато употребата на бронзиращи продукти е в разгара си и всички търсим грим и вид на кожа тип "целуната от слънцето".





Последният молив е с водоустойчива формула и се сваля сравнително трудн. Лично мен ме спечели с изключително красивият си петролено зелен цвят. Друг плюс е, че моливът е достатъчно мек, за да го нанесете с лекота, при все това дълготраен.

Проверих в някои от магазините, където предлагат Pupa и цената тук е около 20 лв.




SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig