вторник, 15 август 2017 г.

Летен Таг

Здравейте Момичета,


Денси от Aroma Garden by Densi даде началото на един много цветен летен таг. Дойде и моят ред да поема щафетата предадена ми от Боряна от My Happy Pond.
Боби, благодаря ти за поканата, подобни тагове искрено ме развеселяват.

Ами да започваме......

1. Любим аксесоар през лятото

Без колебание слънчеви очила и бижута. Не излизам от вкъщи без слънчеви очила и въпреки че имам различни видове модели, най-любими си ми едни стари на Dolce&Gabana, които скоро трябва да пенсионирам поради окаяния им вид. Бижутата са другата ми страст, защото могат да вдъхнат живот и на най-семплия аутфит. От няколко години се запалих по розовото злато и все още съм на тази вълна при избора ми на бижута.  Един съвет от мен: ако почивате в Гърция, задължително се отбийте в някое от малките бижутерийни магазинчета в централните улички, Гърците са майстори в ювелирното изкуство.





2. Най-използван продукт през лятото

Тяло

Щадя кожата си от слънцето и усилено се пазя от фотостареенето.  Същевременно харесвам златистия загар, който само слънчевите лъчи могат да дадат. От няколко години освен стандартната слънцезащита, използвам и хидратиращи лосиони с охлаждащ ефект за след плаж. Обикновено това са кремове с немазна формула на основата на алое, които успокояват кожата и същевременно спомагат за по-дългото запазване на тена.




Лице

Лятото е сезонът, в който избягвам продуктите с богата формула и залагам предимно на леки, но концентрирани хидратанти. Дори да се лишите от anti-age грижата, задължително е да давате необходимото количество влага на кожата си, за да бъде тя еластична и здрава.
Задължително допълвам ежедневната си рутина с хидратиращи, освежаващи, тонизиращи, колкото се може повече маски :) скоро ще има пост на тази тема.





3.Любим цвят през лятото?

Изключително труден въпрос, защото съм върл привърженик на черното през зимата и като че ли през лятото си позволявам да експериментирам с повече цветова. Нека все пак заложим на синьото във всичките му нюанси :)





4. Кой е любимият ти летен лак за нокти?

Без капка колебание: цвят диня. Следват нюансите: корал, праскова. С брокати без брокати, но динята си остава моят фаворит.






5. Кой е любимият ти аутфит през лятото?


Имам си един любим червен гащеризон на Зара, който е най-универсалната дреха в зависимост с какви обувки го съчетаеш. Все още ме е яд, че не го взех и в черен цвят. Но определено залагам на късите дължини при полите и роклите.






6. Летен грим?

През лятото харесвам по-натурална визия: сияйна кожа, бронзови скули целунати от слънцето, медени нюанси върху клепачите и устни с цвят на праскова или малина. Очната линия и опушения грим остават на заден план.






7. Любима разхладителна напитка?

Момичета, тук трябваше да включите думата "алкохолна", защото закъде без любимото мохито и розе ;)





8. Любимо лятно четиво

Малко ме е срам да призная, но това лято съм прочела само една книга, на която забравих името. Не започнах май добре. Поне мога да се похваля, че я привърших за по-малко от два часа. Една от силните ми страни е че чета изключително бързо. Книга която човек чете за цял ден, аз я сгъвам за 3 часа. Давам си сметка, че  работата ми в офиса е толкова натоварена, че в свободното време се заривам в списания и нямам енергия за качествена литература, нещо което трябва да променя.


9. Любимо място през лятото?

Обиколка из центъра на Пловдив - Римският стадион, Джумаята.  Нощно похапване на сладолед от "Конфети" покрай Народния театър "Иван Вазов" в София. Безцелно шляене из улиците на Лондон или сладка следобедна дрямка на някой гръцки плаж. Лятото е за да му се наслаждаваме.





10. Тагни някой

С удоволствие тагвам

Стефи от Eat, Love, Makeup, която сигурно ще ме отреже, защото е заета с разпродажбата в блога,  която между другото пожъна огромен успех и все още не мога да прежаля един парфюм, който изпуснах за секунди :) все пак да се надяваме, че Стефи ще се включи.

Жаки от Makeup Galaxy, която наскоро имаше рожден ден и ще се радвам да сподели малко повече за летните си преживявания

Надя от Makeup by Nadya, която се надявам да издаде малко повече тайни за ефектен летен грим

Адри от My Beauty Madness, която наскоро е изключително активна и ще ми е интересно освен видеа да прочета и някой и друг пост от нея

Анджи от Beauty Galore , която стяга сватба, но мисля че ще намери време за един бърз летен таг, изпълнен с булчински вълнения

SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig