събота, 27 май 2017 г.

Urban Decay Perversion Mascara&Vice Lipsctick

Здравейте Момичета,

Днес ще ви разкажа за бюти бранд, който всички очаквахме с нетърпение да се появи в България. След страхотното launch парти на марката, присъствието на Urban Decay в Sephora е вече факт, така че спокойно може да разгледате на живо всички продукти, които сте си били набелязали онлайн. Аз също се възползвах от тази възможност, защото винаги съм предпочитала възможността да пипна продукта, да усетя как текстурата да му се разнася върху кожата.






Започваме със спиралата Perversion, която ме впечатли с интензивният си черен цвят. Да не се заричам, но до момента не съм срещала спирала с по-черен туш. Този интензитет на цвета позволява спокойно да нанесете един слой, ако харесвате по-ненатрапчив грим в ежедневието си или два слоя за по-драматичен ефект. Това, което не ми допадна в спиралата е, че е леко течна и отне време докато се сгъсти. Определено не е болка за умирачка, но при по-щедро наслагване от моя страна леко слепваше миглите.  За тази цел за основа използвах спиралата на Armani, която прекрасно оформя и подрежда миглите, а като завършек нанасях Perversion на Urban Decay. Откъм издръжливост се справя повече от отлично, не се рони, не се размазва и най-важното не дразни очите. 





Червилото от серията Vice се оказа моят фаворит и набързо се сдобих с по-летни нюанси.  Нюансът от снимката е Мrs. Mia Wallace, разкошно винено в гилзата, което върху устните разцъфтява в тъмно червено. Червилото е с богата, изключително комфортна за носене формула. Нанася се гладко върху устните, не ги напуква и изсушава. Предположението ми, че заради кремообразната текстура червилото няма да е трайно, беше бързо опровергано. Червилото издържа поне 4 часа върху устните, като впоследствие избледнява. Друг плюс е добрата пигментация от първо нанасяне. Червилото е с бляскав финиш. Mrs. Mia Wallace се оказа наистина красив нюанс подходящ за зимата, за който непрекъснато получавах комплименти. Препоръчвам ви да хвърлите едно око на серията.









*Продуктът  ми бе предоставен от PR, но мнението ми е изцяло обективно и основано на моята лична преценка.


SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig