събота, 27 май 2017 г.

Disappointing products part 4



Здравейте Момичета,



 Изобщо не я обичам тази рубрика, но съм наясно че колкото повече експериментирам, толкова повече продукти ще присъстват и в тази графа. И така без повече многословия, стартираме с базата за сенки на Douglas. За разлика от повечето праймъри които са в тубички, бурканчета и там подобни, опаковката на тази наподобява на сенки за очи - пластмасова кутийка с огледалце от вътрешната страна на капачето и малка четчица + апликатор (набор, който е повече от излишен по мое мнение). Базата е кремообразна, но същевременно с много суха текстура. Трудно се разнася върху клепача и се врязва в линиите. Формулата изсушава и опъва кожата през целия ден, създавайки дискомфорт при носене. Плътният белезникав цвят наподобяващ покритието на коректор е другият минус на продукта. Лично аз предпочитам бази в телесни тонове, за да се слеят с вашия естествен тен и да не повлияят върху цвета на сенките. С този избелващ ефект, тази не е подходяща нито за самостоятелна употреба, нито пък успява да подчертае красотата на сенките. Открояват се фини блестящи частици, които не дразнят очите. Предвид сухата формула, издръжливостта също не е завидна. 






Продължаваме с един продукт на Uriage - Hyseac SOS Paste, чийто замисъл е чудесен, но както в живота често се случва, теория и практика не винаги вървят ръка за ръка. Предстоеше ми важно събитие, а няколко дни преди това ми излезе болезнена пъпка на брадичката. От опит знам, че този вид са най-неприятните и най-трудно преминаващите, затова отидох в аптеката да потърся някакъв лек. Аптекарката ми препоръча пастата на Uriage, защото се води локална нощна грижа срещу несъвършенствата. Продуктът се използва вечер върху добре почистена кожа, като нанасяте количество необходимо да покрие цялото засегнатото място (в случая пъпката). Благодарение на иновативната формула, която "комбинира успокояващото действие на термалната вода на Uriage с шистово масло и натурална абсорбираща зелена глина и цинк", на сутринта не би следвало да има и помен от досадната пъпка. Е да, ама не! Пъпката си стоеше там! Аз съм много скептичен и трудно доверчив човек, що се отнася до препоръки от непознати хора и се замислих какво от казаното от аптекарката ме убеди да купя продукта. Цинк! Точно така, цинкът изсушава и такива бяха и очакванията ми. Реших да не съм толкова сурова и да дам още един шанс на SOS пастата, в крайна сметка до събитието имаше поне още два дни. Две поредни вечери използвах пастата, но в крайна сметка пъпката не само не изчезна, ами се възпали както си му е реда. В последствие оставих настрана пастата и забравих за съществуването й. Преди няколко дни отново имах ситни пъпки на челото, от онези дребните, които би следвало да бъдат свити за една нощ. Отново подложих пастата на тест, отново на сутринта пъпчиците си червенееха на челото ми. Искрено се надявам да има доволни хора от този продукт, защото аз определено съжалявам че платих 24 лв.






Признавам си, че с нескрит срам включвам в тази поредица продукт, на който вече съм отделила самостоятелно положително ревю. Говоря за медения ексфолиант за устни на Sephora. Все още продължавам да го харесвам и използвам ежедневно, но по-скоро с функцията на балсам за устни.  Първоначалната ми възхита от грубите захарни кристали се смени с разочарование, защото малко след като преполових стика, те просто изчезнаха.
Между другото, малко след като публикувах ревюто във фейсбук страницата на блога, получих коментар от читателка, че след продължителна употреба на ексфолианта от нейна страна, захарните частици са се изчерпали. Този сигнал допълнително изостри любопитството ми и аз старателно започнах да следя за предполагаеми аномалии :) Читателко, моя, ти беше права!




И на последно място, но най-болезнено за сърцето, ще включа кремa Clinique Pep-Start Hydrorush Moisturizer Broad Spectrum SPF 20. Кой ме би по главата да си взема крем, който дори не е подходящ за моята възраст. То хубаво хидратация, но къде забрави anti-age грижата, Мая? Ще запазя съжаленията за себе си, защото дори ми беше предварително изпратена мостра за тестване на крема, която аз забравих неупотребена в Пловдив. Но да се спрем на това, което не ми допадна в продукта. На първо четене, наличието на SPF го прави изключително тежък и мазен като усещане, което зимата не би било проблем, но защо ми е тогава SPF в студовете. Не мога да ви обясня, не съм чак толкова преситена и разглезена, но просто не ми допада формулата на крема, някак си ми евтинее при допир. При кремовете е както при парфюмите, или ти допада при първо помирисване (в случая допир) или те отказва съвсем. Използвах го в продължение на три седмици и освен допълнителното омазняване и лъщене, чувствах кожата си суха и опъната, някъде по пътя екстра хидратацията се беше изпарила. Не ме разбирайте погрешно, това че кремът не е допаднал на мен, в никакъв случай не значи, че при вас няма да има по-ефективно действие особено ако сте на 18 год.. Поуката от цялата история, е че хората са създали мостри и просто трябва да се възползваме от тях, за да избегнем ненужно прахосване на пари.




SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig