събота, 25 февруари 2017 г.

За веждите с любов / Част 1

Здравейте Момичета,

 Въс фейсбук страницата на блога, получих редица съобщения, свързани с въпроса как оформям веждите си, какви продукти използвам и полагам ли някакви специални грижи за тях. Истината е, че аз много неглижирам веждите си, защото природата е била щедра и ме е дарила с гъсти и тъмни вежди.
В тийнейджърската си възраст никак не ценявах достойнствата на буйните си вежди (а и тогава бяха модерни да са тънки като гъсеници), затова реших да коригирам тази несправедливост като се оставя в ръцете на кварталната козметичка. Жената вложи голямо старание в оформянето и след ред сълзи и сополи, заприличах на магистрална проститутка. Ще ме извините за некрасивия език, но веждите ми бяха хем тънки като конец, хем извити в стил "вечно учудена". Как тази жена беше успяла да направи тази "перфектна" форма...... все още остава загадка за мен.
Отне ми дълго време докато успея да възстановя щетите по най-свидното ми, хахаха, веждите се превърнаха в цел номер 1 и се зарекох, че никога повече друг няма да докосне веждите ми.
Но, стига тийнейджърски неволи и да се върнем в настоящето. Все още продължавам сама да оформям веждите си посредством пинцета, макар че ме светнаха за един арабин, който бил майстор с конеца...........



Не съм запозната с така нашумелия метод микроблейдинг (познат още под името 3D вежди "косъм по косъм") и не бих могла да дам мнение "за" или "против". Между другото от едно софийско козметично студио ме поканиха в качеството ми на блогър да направим една процедура, но с риск да ми се разсърдите - отказах. Знаех, че ще е много полезно и интересно за вас читателите, но при положение, че харесвам веждите си, не исках да си причинявам излишна болка и дискомфорт. Да, малко или много боли, въпреки че обезболяват мястото. 

Колкото и да харесвам веждите си естествени, осъзнавам че когато съм с по-тежък грим, те леко бледнеят. Положението е същото, когато се снимаме. Ако веждите не са допълнително подсилени с цвят се губят на останалия фон. Не случайно са измислени толкова помади за разкрасяване на веждите, така че подобренията са хубаво нещо и аз доволно се възползвам от предложенията на козметичните брандове. В рамките на 2 поста ще ви споделя малко размисли и страсти около това "що е това веждата и има ли почва у нас". Хахаха, шегувам се, просто ще ви разкажа кои продукти за оформяне на вежди са сработили при мен и кои не.
И след тази дълга прелюдия, започваме с Benefit и истерията около техните продукти за вежди.





Докато бях в Лондон, можех да видя реклама с новата продуктова гама за вежди на Befit, буквално на всеки ъгъл. Изписаха се редица фейлетони за възхвала за тази откровено грозна визуално серия. И все пак, когато зоркото ми око фиксира комплектът Defined &Refined Brows Kit, с трите им бестселъра намален на 56 лв., моето "циганско сърце" не издържа и се насочи към касата.
Както виждате, сетът включва: готина метална кутия (която ще използвам за съхранение на чоукърите си), книжка с указания как да използвате продуктите (не че някога ще прочета, но послужи за добър фон на снимките), помощен уред за правилното разположение и оразмеряване на веждите спрямо чертите на лицето и носа (също не ми влезе в употреба, ако някой желае мога да му го подаря). Освен тези екстри, получих пълноразмерен молив за вежди + база за вежди в травъл размер + молив хайлайтър реален размер.





Спрямо редът на нанасяне, стартираме с базата - Browvo!Conditioning Primer. Това е продукт, за който с ръка на сърцето мога да заявя, че грам не ми харесва. Замисълът му като цяло е брилянтен - подхранваща база, обогатена с кератин и соеви проеини, която нанесана самостоятелно трябва да уплътни и подреди веждите. В ролята на праймър трябва да спомагне за гладкото нанасяне на последващите продукти и за увеличаване на тяхната издръжливост (защото от всичко най-много мразим размазани вежди). Е хубаво, ама от опит знаем, че понякога теорията се различава от практиката, та и тук така. Базата представлява прозрачен неонов гел, чийто външен вид изключително много наподобява на силикон и ухае ужасно, като лак за коса. Едно превъртане на опаковката, посредством кликване изважда достатъчно количество гел за едната вежда.  Посредством накрайник с гумени бодилчета косъмчетата биват прецизно подредени и визуално уплътнени. За съжаление, няколко секунди след като засъхване, праймърът образува бял слой върху веждите.  Ефектът е все едно кожата изпод косъмчетата се бели и не е никак естестически издържано. Не бих казала, че прекалявам с нанесеното количество гел, защото той се разпределя максимално равномерно измежду силиконовите бодилчета, които предпазват от подобна грешка. Дотук със самостоятелното използване на базата.





Реших да дам втори шанс и да тествам дали наистина ще подобри трайността на молива. Резултатът отново не ми допадна. Праймърът не улеснява, а напротив сякаш затруднява мекото нанасяне на молива на Benefit. Действие, което може да се дължи на факта, че моливът е изключително сух (трябва да тествам и с молив с по-мазна текстура). Та, както вече се оплаках, с моливът се рисува доста трудно върху побелелите от базата косъмчета, но все пак успявате да ги потъмните. Сресвате ги за по-естествен вид и белият прашец избива наново, пак започвате да потъмнявате с молива и се озовавате в един омагьосан кръг........Резултатът е натрапчиво плътни и тъмни вежди, don't like at all.
Вариант е да не сресвате веждите, но лично аз предпочитам по-натурален вид за веждите си, а не да са толкова напудрени. Изобщо не препоръчвам базата, а цената и в реален размер е направо главозамайваща- около 60 лв.






Очаквайте втора част, в която ще продължа да нищя темата около веждите :)


SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig