вторник, 22 ноември 2016 г.

SKIN FOOD Black Sugar Mask Wash Off



Здравейте Момичета,


С Ани (ако не сте посетили блога й, непременно го направете) отдавна обсъждаме качествата и достойнствата на корейската козметика. За азиатската козметика и нейното ползотворно и избелващо действие се говори много напоследък, но аз така и не бях изпробвала нито един продукт до момента. Затова благодарение на Ани импулсивно поръчах по интернет 2 случайни продукта на 2 различни корейски марки. 

Днес ще ви разкажа за сладкия (буквално) ексфолиант Black Sugar Mask Wash Off на Skin Food. Корейският бранд Skin Food ме вдъхнови освен с името си, но и с философията си, а именно  че ключът към красотата се крие в здравословната и качествена храна. Затова в изработването на своите продукти, Skin Food залагат на екологично чисти хранителни съставки, внимателно подбрани от разнообразни земни кътчета: бразилска кафява захар, френско грозде, южно азиатски черен мед и др. В козметиката на марката присъстват всички полезни компоненти на храната, като витамини, минерали и оксиданти, които гарантират, че нашата кожата получава нужната грижа.

“You are what you eat.”
Healthy skin starts with food.







Тъй като отдавна не бях попадала на толкова приятен за употреба ексфолиант, няма как да скрия адмирациите си още в началото. Продуктът пристига в пластмасово бурканче, пълно със 100 гр. уханна захарна меласа.

Захарните кристали са добре познат естествен абразив, а тук имаме бразилска нерафинирана кафява захар, запазила в себе си всички полезни микроелементи. Чистата нерафинира захар е също така естествен овлажнител, и в това си качество успява да хидратира и заключи влагата в кожата. Ако обичате ексфолианти с по-нежно и деликатно действие, този няма да ви допадне, защото захарните гранули са повече от осезаеми върху кожата.  Поради гъстата зърнеста консистенция, първоначално намокрям лицето си и едва тогава нанасям от скраба, избягвайки зоната около очите. Масажирайки кожата си със сместа, захарните кристали намаляват първоначалният си размер, но въпреки това продължават да се усещат. Оставям захарната смес върху лицето си за 10 мин. и отмивам.

 Резултатът е блестяща кожа с избистрен и изравнен тон, изключително гладка при допир. Ефектът не е постоянен, а временен, но на мен и толкова ми стига. Използвамексфолиантът веднъж или най-много два пъти седмично, защото той наистина е страшно ефективен и успешно остранява всички мъртви кожни клетки.




 



Състав:

Sucrose, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Lanolin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Ethylhexanoate, Stearalkonium Hectorite, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Sorbitan Laurate, Caramel, Fragrance, Butylparaben, Bht.

Цената на скраба е около 10 $, и определно си заслужава всеки цент. За съжаление не се предлага в България за момента





SHARE:

3 коментара

  1. Изглежда неустоимо :) Може ли повече подробности от къде поръчваш и сложно ли е? Благодаря

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, извини ме за забавянето на отговора! Тъй като аз не направих поръчката, а моята приятелка Ани, не бих могла да ти кажа изцяло механизма на поръчка. Разпитах Ани и тя каза, че е поръчала от този сайт продуктите http://jolse.com/ , като е платила през paypal. От сайтът са обозначили продуктите като подарък, така че не са отишли на митница, а ги е получила директно след 2 седмица по БГ поща вкъщи. Надявам се да съм била полезна :)

      Изтриване
    2. Продуктите на марката, както и на други корейски марки ги има в България на http://www.theskin.bg/ . За сега съм опитвала само Tony Moly и съм възхитена :) :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig