четвъртък, 12 май 2016 г.

Elancyl Slim Design Anti-Cellulite cream that works

Здравейте Момичета,

Започвам този пост с надеждата, че приятелят ми няма да го прочете никога (за него аз имам перфектните крака). За съжаление колкото и да не ми се иска реалният вид на краката ми леко се разминава с неговата идеалистична представа. Нормално, като всяка жена и аз си отглеждам целулит по бедрата. Скоро навършвам 32 години, висока съм 1 см.78, тежа 58 кг. , не съм раждала, не спортувам редовно (ако не броим ходенето пеша + някой сеанс йога), голям чревоугодник съм и се наслаждавам на хубавата храна и вино. Бих отбелязала като плюс, че пия по 2 литра вода на ден + задължително поне един плод, старая се да не ям големи порции и да не прекалявам вечер с десертите и тежките храни.
  Въпреки гореописаното бездействие, в никакъв случай  не мога да се оплача от осезаемо забележим с просто око целулит. Определено не е от упорития тип, а по-скоро е под формата на леки неравности по горната част на бедрата, видими при определена светлина (знаете я , онази в пробните за дрехи, където всички недостатъци лъсват точно пред очите на любимия човек :) При движение също не е толкова ясно изразен, но когато притисна бедрото си с ръце, виждам, че кожата е загубила своята еластичност.
 Разказвам ви всичко това: от от начина ми на живот  до усилията, които неполагам в борбата с целулита, за да добиете по-обективна представа от предварителното състояние на кожата ми и как то беше повлияно след употребата на Elancyl Slim Design. 







Формулата на подобен род продукти е от изключително значение, а наличието на кофеин почти винаги задължително. Мислех си как най-добре да ви разкажа за активните компоненти в състава на Elancyl Slim Design  и реших, че най-добре директно да ви копирам описанието, което производителят е дал:

" [Комплекс Кофеин]3D  успешно се бори срещу портокаловата кожа в три действия:
1/ Освобождаване – благодарение на кофеина,използван от 1971г, звездна съставка с уникално действие върху верижното разграждане на мазнините.
2/ Дрениране на тъканите – благодарение на бръшляна, който подсилва еластичността и стегнатостта на кожата.
3/ Омекотяване – на пери-адипоцитните тъкани чрез новия съюзник в борбата с целулита, салация. Той позволява интензивно изглаждане на портокаловата кожа като променя архитектурата на съединителната тъкан, за по-стегната, гладка и изваяна кожа."







Дойде време и за малко лични впечатления.
Както сами ще видите от снимката, продуктът е с кремообразна консистенция. Много приятна на допир и аромат. Разнася се лесно и попива бързо. За моя радост не оставя никакъв мазен филм, така че може спокойно да се използва и сутрин. Добрата новина е, че антицелулитният крем не е с така омразния ми затоплящ ефект, а напротив леко охлажда мястото, където е втрит. Друга положителна черта (май натрупахме доста позитиви) е наличието на фини блестящи частици в текстурата. Когато изстискате флакона в ръката си ще видите, че цветът на продукта е бежаво-златист с мини шимъри. Гледка - която ме изненада приятно. Нанесен върху кожата, продуктът по никакъв начин не променя нейния цвят, дори напротив благодарение на частиците, оптически я кара да изглежда по-сияйна и здрава. Ефектът, който се създава е матов, в никакъв случай няма да блестите като дискотека.



 




Но, нека преминем към най-важната част от нашето задание - подготовката за нанасяне и резултатите. Elancyl Slim Design пристигна в пластмасов флакон от 200 мл, предназначен за 28 дни. Стартирах употребата му на 5 април и приключих някъде началото на май. По предписание нанасях продукта ежедневно (обикновено вечер) като се стараех да не пропусна дори ден, защото всеки пропуск отслабва действието на антицелулитния крем и неговото насищане в организма. Предварително измерих с шивашки метър мерките си:
горна част бедра - 55 см, талия - 79 см.

От изключително значение е предварителната подготовка на проблемните зони, които ще бъдат третирани:
  • дали ще ходите на професионален масажист или ще опитате сами вкъщи - масажните жестове усилват притока на кръв към мястото и това спомага за по-бързото и ефективно усвояване на продукта. Допълнително движението има дрениращо действие срещу задържането на вода. Аз използвах едно мини масажорче за лице на The Body Shop, но се продават специални антицелулитни дискове за масаж. 
  • мъртвите клетки могат да попречат на доброто абсорбиране на продукта, затова препоръчвам да ексфолирате всички части, които ще намажете по-късно. Лично аз редовно ексфолирах дупето, бедрата и корема.



dobriqt-jest_slim_design




Въпреки, че от марката обещават изглаждане на портокаловата кожа след 7-ят ден, при мен видимият резултат позакъсня.  Около 14-ят ден, докато се преобличах на онази издайническа светлина от лампа, приятелят ми отбеляза, че краката ми изглеждат много по-стегнати от обичайно. Загледах се по-обстойно в огледалото и наистина малките трапчинки в горната част на бедрата се бяха загладили. Една седмица по-късно, се разхождах по къси панталонки на гребната база в Пловдив, с изцяло гладки и стегнати бедърца. Видимо кожата беше по-гъвкава и еластична отпреди. Без да съм разказвала на майка ми, че използвам антицелулитен продукт, получих комплимент от нея, че краката ми са много по-тънки и както тя се изрази:"Нямаш никакъв целулит". За десерт си оставих повторното измерване на бедрата и талията и резултатът бе красноречив - всяка зона бе намалена с по 1 см.



 



Не мога да гарантирам дали продуктът би свършил същата работа с по-упорит целулит и по-дълбоки неравности по кожата , но при мен се справи повече от успешно.  
Elancyl Slim Design  се предлага в аптеките на ориентировачна цена от 52 лв.


*Продуктът ми бе предоставен от PR, но мнението ми е изцяло обективно и основано на моята лична преценка.

SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig