понеделник, 3 ноември 2014 г.

CHANEL LES BEIGES HEALTHY GLOW SHEER POWDER REVIEW


Здравейте Момичета,


Много ми е трудно да започна това ревю, защото специално за мен тази пудра се оказа много противоречив продукт. Ще усетите,  че мнението ми е много раздвоено, но това не се дължи на качеството на самата пудра, а на факта, че търсех други характеристики и приложение. Това е една от импулсивните ми покупки и макар че я тествах на място в магазина плюс допълнителна консултация от страна на продавач-консултанта, най-добра представа за продукта си съставих едва след като започнах усилено да го използвам. Но, за да мога обрисувам най-добре мнението си, ще ви споделя силните и слабите страни на продукта.




Пудрата е в прекрасна бежова опаковка придружена от кадифен пауч. Отвътре е с голямо и удобно огледало, а самата пудра е отделена от четката посредством малко пластмасово капаче, в което лежи четката. Това е изключително неудобно като подредба (на останалите ми пудри, четката се намира в специално отделение на опаковката под пудрата), защото почти всеки път забравям за разположението на четката и няколко пъти вече я изпуснах. Оттам, следва невъзможността да се сложи при чистата пудра и се получава една неприятна история. Четката е мека и приятна, но според мен не разнася достатъчно добре пудрата и се получават петна на лицето. Подходящ избор за тази пудра е четка тип кабуки или аз използвам Blush четката на Real Technique.




Моята пудра е №20, с тегло 12 gr. и струва около 97 лв. Текстурата е много фино смляна и не създава брашнян ефект върху лицето. Въпреки това, ако я сложите с неподходяща четка или прекалите с количеството, на лицето се образуват по-концентрирани петна, които трудно се блендват. Не мисля, че си въобразявам, но според мен в пудрата има много малки и почти незабележими блестящи частици, които не можете да ги хванете освен ако не я поносите малко на лицето си. Именно тези частици придават този "healthy glow sheer" или на българско казано здравословен блясък на лицето. Оттук идва и моето разочарование, защото аз притежавам вече две пудри с подобно предназначение и смятам, че тази пудра е по-подходяща за лятото.  В случая е трябвало да се спра на  Chanel Poudre Universelle Compact, която е по-прозрачна, по-матираща и да си го кажем по-универсална. В мой ущърб ще кажа, че името на продукта подсказва какъв е той всъщност, но кой ти да чете имена, освен Les Beiges. Притежава слънцезащитен фактор 15, което е огромен плюс.




В съдържанието има наличие на талк, което на мен не ми се отразява неблагоприятно, но за за по чувствителни кожи може да е проблем. Също така съм чувала, че не е препоръчително да използвате продукти с наличието на талк, ако ви предстои фотосесия, защото има  неприятен ефект върху визията. Благодарение на екстракт от памук и бяла роза, текстурата на пудрата е наистина много нежна и приятна на допир.
Съставът е копиран от интернет, тъй като изхвърлих кутийката.

Active Ingredients:
Octinoxate 7%, Titanium dioxide 8%
Inactive Ingredients:
Talc, Nylon, Boron Nitride, Polyethylene, Silica, Stearic Acid, Aluminum Dimyristate, Alumina, Potassium Sorbate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Fragrance, Sodium Dehydroacetate, Chlorphenesin, Tocopheryl Acetate, Magnesium Myristate, Tin Oxide, Gossypium Arboreum (Cotton) Leaf Cell Extract, Rosa Alba Leaf Cell Extract, BHT, Citric Acid, (may contain) Ultramarines, Iron Oxide, Titanium Dioxide, Mica

Покритието на пудрата е към средно, но определено нанесена самостоятелна не прикрива недостатъците на кожата от сорта на зачервявания или разширени пори. Допълнително не бих казала, че матира добре кожата, тоест отнема издайническото лъщене, но за кожа от смесен към мазен тип, не би била функционална. При мен издържа около 4 часа и трябва да я подновя.

И накрая като обобщение: ако търсите добре матираща и с високо покритие пудра, това не е вашият продукт. Ако искате универсална пудра, която да полира лицето и да създаде един нежен воал върху него, това пак не е вашият продукт. Но, ако искате кожата на лицето ви да притежава здравословен естествен тен, без обаче да е прекалено бронзирана и дразнещо блестяща, това е вашият продукт.

Забавих да кажа, пудрата ухае невероятно на рози.








SHARE:

21 коментара

  1. Постоянно я мисля и вътрешно знам, че не е за мен. Искам някой да ми я подари ;ддд Благодаря за ревюто, Мая ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахаха, да ти кажа и аз бях така. Много исках този продукт, реших да не чакам и да си я взема, въпросът е, че не я бях проучила предварително и това щеше да ме откаже в някаква степен, защото търсех друго, но като си бях втълпила Les Beiges, та Les Beiges. В магазина загледах другата пудра, но естествено вместо да послушам вътрешния си глас, продължих с тази масова истерия по Les Beiges :)

      Изтриване
    2. И аз я мисля, ама не е за мен :)

      Изтриване
  2. Хубаво е, че въпреки етикета и марката, не се подвеждаш да даваш 100% позитивно ревю, а трезво преценяш и описваш продукта. Май не е за мен Les Beiges Healthy glow. Отбелязала съм си за проучване Guerlain Les Voilettes Translucent Compact Powder, но не ми е спешна. (то от козметиката кое ли е спешно, ама ... :))) Поздрави и чудесна седмица ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, марката не винаги е критерий за качество, както казах пудрата има своите слаби черти и принципно ако я вземеш за целта, с която е създадена е добро попадение. Но, при мен се оказа неуспешен вариант. Описах я толкова подробно, защото ми направи впечатление, че като бях в магазина и разпитах добре ми се каза, че е едва ли не универсална пудра, а пък за мен не е. За Guerlain, отдавна също ми е в списъка и сигурно тя ще е универсалната пудра, която ще търся :)

      Изтриване
  3. Добре и какво толкова й струва 100лв на тая пудра? Щом като има талк, не е покривна, издържа само 4ч..
    Не разбирам порива към висок клас козметика..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Теди, има скъпи продукти, които наистина си струват парите, но тази пудра определено не оправдава цената си, напук на чудесните отзиви, които прочетох в последствие в интернет за нея. Истината е, че има много по-бюджетни и качествени варианти. В случая тук истерията е повече по опаковката и по марката, защото като се разчетох за тази пудра, след като се разочаровах, коментарите масово бяха :"Шанел си е шанел", ами не винаги е така за съжаление. Естествено, на други хора, може да им допадне, но пак се повтарям, за мен има по-добри варианти на пазара.

      Изтриване
    2. А, относно порива към висок клас козметика, не знам, не може да се обясни, някои го мислят за безмислено, Предполагам, че е до човек, както някои дават пари за коли или за дрехи, други за някакво друго хоби, аз съм от хората, които обичат подобна козметика :)

      Изтриване
    3. Не ставаше дума по принцип, защото със сигурност има продукти, които си заслужават.. но поне да е бяла козметика и да знаеш че ти .. подмладява кожата да кажем. Както и да е.

      Изтриване
    4. Сега те разбрах :) е очаквах, че хубаво ще лепне на кожата като пудра за тези пари, а се оказа, че старата ми на Clinique е по-добра :)

      Изтриване
  4. Ключът към палатката е четката :) Поне при мен. Гъста, с набити косми, като кабуки за бронзър. С въртеливи движения се прави перфектен тен на лицето с Les Beiges. Любимото ми в пудрата е липсата на мат ефект, ужасно неестествен ми е и бягам от него, защото ми подчертава без това по-широките пори :( Много е гадно да дадеш много пари и продуктът да не е това, което искаш. При мен се случи с фдт Double Wear, който е масово харесван, а аз изглеждам ужасно с него :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Или, ще пробвам и с по-гъста четка. Тази на Real Technique взема по-малко от продукта. Но, просто аз търсех друг ефект, заради това не съм много доволна от пудрата. Double wear е много покривен, затова бягам от него :)

      Изтриване
    2. Мда, много е редичка тази четка според мен :) Дано ефектът е по-добър.

      Изтриване
  5. Много жалко, че не ти е харесала.. От друга страна всяка кожа е различна, може би просто не е твоята пудра, но и цената и е доста висока наистина.. :/

    ОтговорИзтриване
  6. И аз си мисля, че може би трябва да пробваш с друга четка. РТ е много рехава за компактна пудра. Пробвай с стандартна четка за пудра (не кабуки). А иначе за снимките титаневият диоксид може да направи проблеми, защото дава бели отблясъци. Иначе обаче придава този фотошоп ефект на кожата, който според мен в много добър. Пробвай и да слагаш матираща пудра отдолу и после малко Ле Беж, може пък добре да се получи;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за съветите. Аз не исках да я пробвам с друга четка, защото ми се струва, че ако е много гъста ще напласти прекалено много продукта, но няма какво да губя :)) мерси за уточнението за титаневият диоксид, полезно е да се знае :) Относно фотошоп ефекта, не може да се сравни с на Guerlain :) резултатът там е по-добър :)

      Изтриване
  7. Жалко :(..За цената си определено би трябвало да си по-доволна..Но това с аромата на рози и хубава опаковка определено допринасят покупката ти да не е пълен провал. Винаги можеш да си я ползваш лятото с този сияен ефект :))

    ОтговорИзтриване
  8. Тази пудра изобщо не е подходяща за мен, но не знам в кой момент ще се изкуша с някоя друга на Шанел.Освен това, Майче, правиш все по-хубави и по-хубави снимки <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси мила :) старая се, но не винаги ми се получава както искам :) ами аз се постарах да обрисувам най-ясно пудрата, защото и аз исках точно пудра на Шанел и за да няма други, не разбрали като мен после:)

      Изтриване
  9. Много е хубаво да прочетеш едно реално мнение за толкова хвален продукт. И фактът, че споделяш това, че си раздвоена, също аплодирам. Аз, самата, много често съм раздвоена по отношение на даден продукт и не мога да преценя дали го харесвам, или не. Хубаво е да видиш, че и при други е така :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig