събота, 4 октомври 2014 г.

Lotion Micellaire Avène Review totally new formula

Здравейте Момичета,

Много е трудно да пишеш повторно ревю за продукт, за който вече си говорил и обстойно описал. Още по-трудно е когато този продукт е с нов състав и си още по-доволен от него. От екипа на Perre Fabre се свързаха с мен и ми предоставиха за сравнение и тестване мицеларния лосион на Avène с изцяло обновена формула. Много се чудих как да представя лосиона и пиейки мохито с една приятелка й споделих за моя да го кажем проблем, тогава тя ме попита:"Мая, за да разбереш по-добре един продукт, трябва да научиш повече за него и бранда, който го е създал. Запозната ли си историята за откриването на термалната вода Avène?" Тогава тя ми разказа легендата за любимият кон на маркиз Дьо Рокозе и неговото изцеление. Животното страдало от сериозно кожно заболяване, което никой не можел да излекува. Един ден то се потопило и пило вода от топлия извор на Св. Одил, тъй като имало подобрение, конят повтарял ежедневно тази процедура и накрая се излекувал. Оттогава започнали да се стичат болни от цялата страна, за да потопят в лековития извор.


Осигурява хидратация на кожата

Този интересен разказ още повече ме провокира да се заинтригувам от една от базисните и емблематични съставки в новата формула, а именно термалната вода - с какво тя е толкова полезна и какво изобщо представлява. Попаднах на една статия в сп. Ева, която даде отговор:
"На практика термална вода Avène е дъжд и сняг, които, попадайки в земята, се филтрират през уникални доломитни скали и се насищат със силикати и микроелементи. След над 50-годишно пътуване от дълбините на Черната планина на повърхността бликва загрята до 25,6 градуса биологично чиста и слабо минерализирана вода с неутрално pH. Несъмненият й плюс е уникално съчетание на калций и магнезий 1:2. Именно в такава пропорция минералите се възприемат добре от чувствителната (и не само) кожа. 
Както ви споменах вече съм посветила едно ревю на old school версията на продукта, в което изразявам своето позитивно мнение за продукта тук, затова в настоящото ще ви разкажа за приликите и разликите между двете формули. И тъй като винаги имам една бутилка от тази мицеларна вода на нощното шкафче, по време на тестването използвах успоредно и двете версии.

Премахва успешно грима
Прилики:
  • Отсъствието на парабени
  • Подходящ за всяка възраст и всеки тип кожа (особено за чувствителна)
  • Успокоява кожата поради наличието на термална вода в състава си и предотвратява зачервяването
  • Не оставя мазен филм след нанасяне
  • Може да се използва през всеки сезон 
  • Хидратира добре повърхностните слоеве на кожата, поне при мен не пресушава околоочния контур, което е изключително важно за мен, тъй като понякога пропускам измиващото средство, когато съм на път и нямам тежък грим.
  • Опаковка - абсолютна еднаква с предишната, ако не се брои, че логото на марката е оцветено в по-меко оранжево. Затваря се здраво посредством щракащо капаче, няма опасност от изливане.
  • Ароматът е приятен и идентичен
  • Хипоалергенен, некомедонен
  • Не се нуждае от изплакване

Подходяща е за употреба и сутрин и вечер
Разлики:
  • Наложени един до друг двата разтвора изглеждат с различна по плътност и цвят консистенция. Лично на мен ми се струва, че предходния е с по-бистра и течна консистенция, а настоящият е с по-мътна, изпълнена с малки балончета консистенция. Това в никакъв случай не е предизвикало някакъв дискомфорт при употребата.
  • Демакииращо действие - по мое наблюдение, новата мицеларна вода се справя по-успешно с премахването на грима от старата. Не използвам водоустойчив грим, затова не бих могла да гарантирам за него, но забелязвам, че изразходваните памуци, напоени с новата версия са по-малко отколкото с предходната. 
  • Съставът - сами можете да забележите, че някои съставки са премахнати и заменени с нови.
Състав стара формула:
Avene thermal spring water (avene aqua), Pentylene glycol, Poloxamer 188, Bisabolol, Cetrimonium bromide, Disodium edta, Fragrance (parfum), Peg/ppg-14/4 dimethicone, Pentaerythrityl tetra-di-t-butyl hydroxyhydrocinnamate, Propylene glycol, Sodium chloride

Състав нова формула:
AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). PENTYLENE GLYCOL. PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES. DISODIUM EDTA. FRAGRANCE (PARFUM). PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL. SCLEROTIUM GUM. SODIUM BENZOATE. SODIUM CHLORIDE.




Не мога да пренебрегна да не спомена за обратната връзка под формата на коментар, която получих по повод предходното ревю, където дамата споделя, че от този продукт й щипе на очите. Лично аз не съм се сблъсквала с този проблем, макар да съм с чувствителни очи и нямам никакво оплакване до момента, от която и да е от двете формули, но се надявам на тези, които са изпитали някакъв дискомфорт до момента, подобрената версия да им повлияе по-благотворно.

Заключението ми е, че определено от Avène са напипали вярната посока, в която да продължават с развитието и усъвършенстването на този тип продукт. А, аз съм доволна, че преоткрих любимата си мицеларна вода.

Препоръчителна цена - 20-23 лв. за 200 ml. в аптеките.


SHARE:

9 коментара

  1. Чудесен продукт, а снимките са станали много хубави :)) :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Мими, толкова се притеснявах дали съм хванала подходящо водата, нещо нямам напоследък късмет с времето и светлината :)) да, много хубав продукт :)

      Изтриване
    2. Да..Мисля,че всеки е така .. Времето е виновно хаха :D

      Изтриване
  2. Водата ми е любимата, а снимките са станали страхотни, няма от какво да се притесняваш :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Диляна :) да и на мен много ми допада :)

      Изтриване
  3. Аз която и мицеларна вода да използвам винаги след махането на грима ми се подуват и зачервяват очите...
    Засега използвам олио и очите ми са малко по-добре, но все още не съм си намерила перфектния продукт за премахване на грим.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хм, аз задължително използвам измиващо и после мицеларна вода и чат пат и олио, абе зависи пътувам ли и къде съм. Но това с подуването е много неприятно, трябва наистина да си пазиш очите :)) поздрави

      Изтриване
  4. Мицеларната вода наистина е страхотна.И премахва не само грим,но и химикал и фломастер от детски ръце!:)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна е мицеларната вода на AVENE. В момента ползвам синята (за чувствителна кожа)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig