петък, 18 април 2014 г.

MAC Sheen Supreme Lipstick First Impression

Здравейте Момичета,

Червилата на MAC!! Толкова съм слушала, чела за тях, че дълго отлагах покупката на такова с опасението, че може да не ми хареса и да си разваля идеала, който сама си бях създала. Използвала съм моливи, глосове, очни линии, спирали на марката и съм доволна от тяхното качество, но винаги се възпирах съвсем съзнателно за червило. Явно е имало защо!

Може би моето разочарование от червилото се корени не толкова в самата му същност като цяло, а от начина, по който бе закупено. Но нека обясня! Аз съм човек, който обича да разглежда необезпокояван докато пазарува, не държа да ме обгрижват и дондуркат като бебе, когато имам нужда от консултация се допитвам до нужния продавач консултант, преценям и толкова. И преди съм пазарувала в MAC и винаги ми е правило впечатление колко бързат момичетата дори да няма клиенти в магазина, но поне съм получавала адекватна информация на запитаните от мен въпроси. Е, този път не беше така, никакво внимание, никаква реакция от страна на продавач консултантите, за да ме насочат или поне обяснят разликата между многото видове червила. Не мислете, че това е разчистване на сметки, просто искам да обясня как ако не се отнесат с теб човешки това помрачава радостта от покупката ти. 


Както всички знаете MAC имат магазин в мола на Цариградско. Намира се на партера в типичния за марката тъмен интериор. Червилата се делят на серии: матови, със завършек сатен, минерални, тематични (както е в момента с червилото на Riri) и такива, които комбинират цвета на червило и блясъка на глоса. Такова избра и моя милост в цвят Peach Blossom- прасковено розово с перла. Като цяло съм много раздвоена относно това червило, тъй като оценявам достойнствата му, но има някои субективни причини, които ме накараха да не го използвам и то бе мигновено подарено на майка ми. Не твърдя, че и при вас ще се получи така, просто аз останах леко разочарована.

Цветът е много нежен и приятен, изключително бляскав и лесен за употреба - отива на всеки тен и за всеки повод. Лесно се плъзга по устните, не ги напуква, защото има мазничка текстура.Гилзата му не е като на другите червила (черна и матова със заострено връхче), а е черна, гланцирана и на мен ми напомня на червило на Японските гейши, може би и заради името Blossom (не че те са имали подобни, но човек живее най-добре със собствената си заблуда). Цената му е 41 лева и дотук с добрите новини.


Цветът е разкошен и бляскав
Минуси: 
Червилата на MAC ухаят подобно на червилата от едно време, с фин аромат на ванилия, не е натрапчиво, а дори приятно. Само, че на мен това червило ми ухаеше на нещо друго, много по-силно и много по-натрапчиво. Може и да си въобразявам, но имаше и много неприятен вкус. Веднага щом сложех червилото, в устата започваше да ми горчи, наистина гадно чувство.
Въпреки кадифената консистенция, червилото при мен се събираше в ъгълчетата на устата и в гънките на устните след около 30 минути от неговото нанасяне.
Тъй като е с кремообразна текстура, за да не напуква устните, то и трайността му е минимална, за по-малко от час и е попило в устните ми. Друг недостатък е че оставяше неприятно лепнещо усещане на устните.
Последно гилзата се отваря много трудно, не съм сигурна дали това не е само на това червило или по принцип за този модел, но е истинско изпитание да го отвориш.

Въпреки смесените ми чувства аз няма да се откажа да изпробвам и другите видове червила от марката, защото като цветова гама са изключително богати, но с едно наум :)



SHARE:

6 коментара

  1. Цветът изглежда много хубав. Жалко,че не сте се разбрали. МАС имат много хубави неща :)) А в МАС-а на Цариградско има един леко досаден мъж , който само върви след теб и мрънка :D

    ОтговорИзтриване
  2. Хахаха мъжът всеки път е в ролята на гримьор, когато пазарувам. Не съм се отказала Мими, дори съм решила да си запазя час за грим, който се заплаща по случай една юлска сватба, а после да оползотворя парите за гримът в продукти на марката. Не съм дали си запозната с тази тяхна оферта :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не, не знаех за тази оферта. Аз, ако пазарувам техни работи ги поръчвам по интернет ,а в магазините им само си набелязвам неща :D

      Изтриване
  3. Запазваш си час за грим струва 150 лева ( не е малка сума), гримират те, избират ти най-подходящите продукти за теб, учат те как да работиш с тях и накрая за сумата от 150 лева, която си платила си избираш продукти от MAC, с които си тръгваш. Тоест купуваш си за 150 лева гримове, а урокът и гримът ти идват безплатно :)

    ОтговорИзтриване
  4. Звучи добре,но дали ще ми допадне гримът - няма как да знам. Не мога да се доверя на всеки .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В действителност е така, но трябва да се изпробва някой път, ако се насъберат продукти, които така или иначе трябва да си купувам :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig